Vrolijk Pasen!

Ik ben geen ambtenaar, maar toch ga ik genieten van een lang Paas-weekend!
Daarom zal ik op Goede Vrijdag 14 april en 2e Paasdag maandag 17 april geen bestellingen versturen.

Bestellingen die morgen (donderdag 13 april) voor 15.00 uur geplaatst en betaald zijn, worden morgen nog verstuurd.

Moeten jullie niet denken dat ik een rustig weekend heb, want ik ga hard aan de slag in het nieuwe Atelier! Het einde nadert....



Volgende week hoop ik meer te kunnen berichten over de uitverkoop, verhuizing, heropening etc.

Reacties

Ineke zei…
Dan heb je je tijd wel nodig. Succes!
Dat wordt misschien wel hard werken! Succes!
Wat een prachtig atelier!Veel succes met het inrichten...
lieve groet Grethilde

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band